Chat with us, powered by LiveChat
+45 71 74 11 00 info@soak.dk

Få Dynamics 365 Sales
på 5 dage

Kontakt

Dynamics 365 Sales

Optimer salgsprocesser og løft virksomhedens salgsindsats med Dynamics 365 Sales. Del viden på tværs af hele organisationen og skab overblik for både salgsteam og ledelse.

Specialtilbud

frem til 31. maj 2024

Soak implementerer Dynamics 365 Sales på 5 dage for kun

DKK 24.995

Det får du med
Dynamics 365 Sales
på 5 dage

1. Integration mellem Sales og Outlook, så mails automatisk arkiveres på kunder.
 
2. Et dashboard med grafikker til ledere.

3. Et dashboard med grafikker til salgsteamet (inkl. den enkelte sælger)

4. Virksomhedsspecifik integreret proces i Dynamics 365 Sales mhp. styring af hændelser.

5. Et funktionsdygtigt Dynamics 365 Sales implementeret.

Disclaimer: Prisen på 25.000 DKK inkluderer ikke licensomkostninger til Microsoft.

Spørg Soak om licenspriser. Har virksomheden allerede Dynamics 365, kan der være mulighed for at få licenser til Dynamis 365 Sales til væsentlig nedsat pris. Spørg os.

 

Dynamics 365 Sales på mobil

Plan for implementering af Sales
på 5 dage

Analyse og
afstemning

1. Analyse af behov og processer i salgsafdelingen og hos ledelsen.
Herunder: 

 • Leadsstyring

• Accounstyring

• Salgsmuligheder

2. Aftale hvilke forretningsprocesser, der integreres i Sales.

Dag 2 af implementeringen

Overordnet
tilpasning

1.Køb af licenser

  1. Opsætning af miljøer
  2. Konfigurering af konti, kontakter, aktiviteter, emner, salgsmuligheder.
  3. Tilpasning af formularer
  4. Konfiguration af et flow for forretningsproces.
Dag 3 af implementering

Dashboards

1. Konfiguration af automatiseringer/
business rules

2. Oprettelse af salgstragt og
grafikker.

3. Opsætning af dashboard til ledere.

4. Opsætning af dashbord sælgere.

Dag 4 af implementering

Integration
Outlook

 

1. Aktivering af e-mail-konti.

2. Installation og synkronisering over til  mobil.

3. Opsætning af integration med Outlook.

4. Test og validering.

Dag 5 af implementering

Idriftsættelse
support

1. Justeringer efter test og valideringer.

  1. Oprettelse af brugere.
  2. Dialog og brugersupport.

Det siger kunderne

”Med Dynamics 365 Sales har vi opnået præcis det, vi ønskede, og vores salgsafdeling har fået et effektivt værktøj. Soak formåede at skære ind til benet og sammensætte en løsning, der var enkel, men samtidig dækkede alle vores krav. Jeg kan varmt anbefale Soak.”
Morten Jeppesen

IT Director, Dinex A/S

Integrationer mellem Dynamics 365 F&O, Dynamcis Business Central og Dynamics 365 Sales

Integrationer

Soak er specialister i integration til Dynamics 365 Sales

Soak tilbyder integration mellem dit ERP-system og Dynamics 365 Sales. Med stor erfaring på området kan Soak levere integrationer til konkurrencedygtige priser.

Udviklede integrationer

Vi har allerede udviklet integrationer mellem Sales og en række ERP-systemer, herunder Microsofts ERP-løsninger, og det er sandsynligt, at vi allerede har en integration mellem dit ERP-system og Dynamics 365 Sales.

En integration kan bl.a. sikre, at kundedata er opdaterede på tværs af systemerne, så de kun skal opdateres ét sted. Samtidig minimerer man en del af den manuelle indtastning og reducerer fejl.

Tag fat i Soak for en snak om muligheder med integrationer.

Logo Dynamics 365 Sales

Dynamics 365 Sales

Er din virksomhed klar til at øge salget, forbedre kundeengagementet og optimere processerne i salgsafdelingen? Dynamics 365 Sales er et godt udgangspunkt.

  • Bedre udnyttelse af tid i salgsteamet.
  • Fuld adgang for alle til kontaktinformation på kunder.
  • Effektiv opfølgning på kunder og emner.
  • Overblik over pipeline.
  • Enkle og intuitive rapporteringsværktøjer, Giver hurtigt overblik og kan anvendes til afrapportering til ledelse og bestyrelse.
  • Gode værktøjer til salgsteamet.
  • Synligt hvad der er sket på kunden.
  • Enkel og effektiv integration til Outlook.
Salgsteamets dashboard i Dynamics 365 Sales

Eksempel på sælgers dashboard. Dashboards tilbyder et altid opdateret overblik og kan f.eks. indeholde kommende aktiviteter, herunder hvem der skal følges op på, salgsmuligheder og pipeline. Fra dashboard er der mulighed for at få vist underliggende informationer.

Dashboard til salgsleder med agregerede tal.

Eksempel på Salgschef eller leders dashboard, der typisk vil bestå af det samlede salgsteams aktiviteter og resultater. Visningen kan defineres individuelt. Fra de enkelte overbliksbilleder vil man oftest kunne udforske de underliggende oplysninger og f.eks. få vist hvilke sager pipeline består af i de enkelte faser. Dette skærmbillede kan også være et udgangspunkt, når der skal rapporteres til øvrige ledelse eller bestyrelse.

“Vi har et godt samarbejde med Soak omkring mange af vores Microsoft-løsninger, herunder Dynamics 365 Sales. De leverer pålidelige løsninger, er fleksible og reagerer hurtigt på vores henvendelser. Vi er meget tilfredse med den service, vi modtager, og vi anbefaler gerne Soak til andre.”
Michael Degn-Mortensen

CFO, Salfarm

R

Funktioner i Dynamics 365 Sales

Stor funktionalitet i Microsoft Dynamics 365 Sales understøtter dialogen med dine kunder og skaber bagggrund for yderligere salg.

Integration til Outlook

E-mail korrespondance med kunder og emner kan nemt arkiveres manuelt eller automatisk i Dynamics 365 Sales. Det giver mulighed for at alle relevante personer kan få indblik i korrespondancen med en given kunde. På den måde kan eventuelle aftaler, der måtte være indgået på mail, også nemt genfindes. Derudover kan man lade kalenderaftaler fremgå både i Outlook og Sales.

Det kan være en fordel i nogle virksomheder at oprette kunder direkte fra Outlook. Det betyder, at man allerede fra mail i Outlook kan oprette et emne eller en kunde, eller man kan oprette en salgsmulighed direkte fra Outlook.

Pipeline og vægtet pipeline (forecast)

Dynamics 365 Sales giver et overblik over pipelinen, både pipeline pr. sælger og samlet pipeline. Pipelinen er også typisk en del af det overblik man får via dashboard (se længere nede i teksten). Fra den overordnede pipeline kan man typisk få de enkelte salgsmuligheder specificeret og vist. For hver salgsmulighed kan man i systemet angive en sandsynlighed for salg. Det er denne sandsynlighed, der danner grundlaget for at kunne angive den vægtede pipeline og dermed også forecaste dele eller hele virksomhedens salg.

Informationer om kunder og emner

Ved at  registrere alle kunder og emner, aktiviteter og relevante sager bliver systemet hurtigt det centrale ankerpunkt for salgsafdelingen. Alle relevante informationer, inkl. telefonnumre, e-mail adresser m.m. om både virksomheder og kontaktpersoner kan nemt fremfindes, og det er synligt for alle, hvilke interaktioner der har været med den pågældende kunde.

Styring og planlægning af aktiviteter 

Planlagte møder, telefonopkald eller andre planlagte aktiviteter kan systematiseres, og der kan automatisk sendes påmindelser til den ansvarlige, som skal udføre opgaverne. Dette kan være med til at sikre, at opgaver og opfølgning ikke glemmes.

Opdatering af data fra virksomhedsdatabaser

For at sikre, at data om virksomheder altid er opdaterede, er det muligt at hente data fra specialiserede virksomhedsdatabaser, der leverer opdaterede data. Dette sparer tid, så man ikke manuelt skal sikre, at alle grundoplysninger bliver opdateret.

E-mail kampagner 

Marketingkampanger , herunder e-mail-udsendelser kan også styres direkte fra løsningen. Du kan sende e-mail kampagner direkte fra Dynamics 365 Sales. Hvis man ønsker at anvende eksterne systemer findes der integrationer til udvalgte e-mail-marketing-systemer.

Visninger med Power BI og dataudtræk til Excel

Dynamics 365 Sales anvender som standard Power BI og Excel til mange visninger. Power BI giver et solidt udgangspunkt for flotte og overskuelige diagrammer og visninger, og data kan mange steder i systemet, nemt og elegant trækkes ud og præsenteres i Excel. Dette kan enten være som stationære rapporter eller som dynamiske rapporter, der løbende ændrer sig.

Salgsprocessen 

Løsningen kan håndtere en eller flere forskellige salgsprocesser. Der kan være processer for forskellige typer salg eller forskellige afdelinger. Derved kommer Dynamics 365 Sales til at fungere lidt forskelligt afhængigt af, hvilken proces der anvendes. Salgsprocesser opsættes ved ibrugtagning af systemet eller tilrettes efterfølgende.

Styring af opsøgende salg 

Opsøgende salg kan styres via det der benævnes som marketinglister. Marketinglister er en integreret del af Sales. Marketinglisterne indeholder emner og kunder og man vil både kunne udvælge og sikre og styre opfølgning via marketinglister.

Integration til ERP-system

Soak tilbyder integration mellem Dynamics 365 Sales til dit ERP-system. I Soak har vi god erfaring med at lave integrationer mellem forskellige ERP-løsninger, f.eks. Business Central og Dynamics 365 Sales.

Kort om Dynamics 365 Sales

Information om interaktioner med kunder

Information om kunder altid til rådighed

blank

Sikker styring og opfølgning på kontakter

blank

Overblik over alle aktiviteter på kunder

E-mails

Adgang til mailkorrespondance med kunder

Styring og overblik

Styring og overblik over indsats pr. kunde

Pipelinestyring

Pipelinestyring – aggregeret og for alle account-ansvarlige

Dashboard med udvikling

Adgang til løsningen direkte fra mobil via app 

Dashboard med udvikling

Dashboard til leder med relevante data 

Dashboard sælger

Dashboard med status og aktiviteter pr. salgsansvarlig

Kontakt os

Mike Poulsen

Mike Poulsen

Salgsdirektør/partner

Udfyld formularen, eller kontakt vores salgsdirektør Mike Poulsen på telefon +45 30 22 08 27 eller email mp@soak.dk.

Kontakt os for at få en drøftelse af  din virksomheds individuelle behov. Få også et tilbud med kampagnen “Dynamics 365 Sales på 5 dage”. 

Vi glæder os til at høre fra dig.