Chat with us, powered by LiveChat

Business Central

Business Central er en forretningsledelsesløsning, som hjælper små og mellemstore virksomheder med at automatisere og strømline forretningsprocesserne og hjælper dig med at administrere din virksomhed.

Med dets mange funktioner og rige tilpasningsmuligheder giver Business Central virksomheden mulighed for at styre forretningsaspekter, herunder bl.a. finans, produktion, salg, levering, projektstyring og service.

Virksomheden kan nemt tilføje funktioner, der er relevante for driftsområdet, også funktioner, der er tilpasset højt specialiserede brancher.

Business Central er hurtig at implementere, nem at konfigurere, og enkelhed er kendetegnende for nyskabelser i produktdesign, udvikling, implementering og anvendelighed.

Så nemt kan du optimere din organisation eller teams med Business Central

Flyt hurtigere til skyen med ro i sindet

Lås op for produktivitet og forretningsindsigt

Øg den økonomiske og virksomhedsmæssige performance

Øg salget, og få en forbedret kundeservice

Afslut projekter til tiden og under budgettet

l

Optimer lagerstyring og forsyningskæde

Nem, enkel og gennemskuelig pris

Vi har sammensat 3 pakker – lille, mellem og stor, samt forskellige abonnemtsløsninger.

Bemærk pris består af pakke prisen (opsætningen) og den månedlige licens pris

Passer det dig bedre med en tilpasset pris, så laver vi naturligvis også dette.

Abonnementer

Vi har sammensat forskellige abonnements løsninger så passer til din organisations forskellige niveauer.

Alle priser er pr. bruger pr. md. ekskl. moms.

Tilretninger med mere

Bemærk venligst at følgende ikke er inkluderet i priserne:

Datakonvertering fra gammelt system er ikke inkluderet,

Tilretninger til standarder betales separat

Maks 10 brugere

Der medtages maks 2 års historiske data, og I skal selv konvertere disse hvis de skal med.

En aftale om pakker beror på et skøn, for at tilsikre at det er en mulighed som er brugbar for jer.

Mød en af vores samarbejdspartnere

Salgsrapporter, indkøbsrapporter og alle former for rapporter har altid været en stor del af et Business Central projekt.
Det har ForNAV gjort op med, og derfor kan du nedenfor læse lidt om hvordan vi med deres produkter kan skabe en bedre installation på en hurtigere tid, til en lavere omkostning.

ForNAV Report Pack (ForNAV standard rapporter), som også er tilgængelig på Microsoft AppSource, gør livet nemt for kunder og partnere. Du vil blive overrasket over hvor nemt det er at arbejde med rapporter i Business Central og hvor hurtigt du kan komme i gang, selv med tilpassede rapporter.

 

Med ForNAV Direct Print kan du sende dine printjobs direkte fra Microsoft Dynamics 365 Business Central webklienten på alle typer af enheder (devices), til hvilken som helst printer i dit netværk, og det er uanset om det er en ForNAV, RDLC eller Word rapport. Det kræver ikke en bruger handling og det understøtter baggrunds print uden en brugergrænseflade (som fx NAS, API, scannere eller webshops).

 

ForNAV Designer er et brugervenligt værktøj til at lave og ændre rapporter i Microsoft Dynamics 365 Business Central (og Microsoft Dynamics NAV). Vi har fuld support for bl.a. stregkoder, kundespecifikke fonte og direkte print. Du kan spare rigtigt meget tid og nemt arbejde med rapporter i AL extensions – med eller uden Visual Studio Code.

 

Vores ForNAV Converter gør det utrolig nemt at afvikle rapporter, der er udviklet til Microsoft Dynamics NAV i C/SIDE (også kendt som “classic” rapporter) på de nyere versioner som kræver RDLC formatet – både i C/AL og AL. Du kan også konvertere imellem versioner, mellem C/SIDE og AL, og mellem OnPrem og Cloud eller modsat.

Interesseret i Business Central?

Kontakt vores salgschef og få en fast pris.

Peter Møller

Slagschef SOAK A/S

Er du interesseret i et møde?